Movity Proces Start…na dobry początek
Rozumiejąc uwarunkowania rynkowe, które dotyczą Małych i Średnich przedsiębiorców, mamy przyjemność zaproponować produkt Movity Proces Start. Nasza propozycja łączy jakość proponowanych przez nas rozwiązań z propozycją ich pozyskania w sposób dostosowany do możliwości przedsiębiorcy, zachowując przy tym wysoki poziom świadczonych usług.
Naszą propozycję kierujemy do firm, które:
- wprowadzają etapowe wdrożenie obiegu procesów biznesowych i zarządzanie dokumentami,
- zamierzają przetestować pojedynczy obieg procesów by przekonać się o oszczędności czasu pracowników i niebagatelnej optymalizacji działań firmy zanim podejmą decyzję o pełnym wdrożeniu systemów,
- pragną rozpocząć przenoszenie standardów ISO na elektroniczny obieg dokumentacji i procesów w firmie,
- zamierzają monitorować bieżące etapy procesu, zarządzać zastępstwami oraz zachować najbardziej profesjonalne standardy bezpieczeństwa archiwizacji dokumentów
lub
- należą do sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw
Movity Proces Start składa się z pojedynczego obiegu procesu biznesowego w firmie, który stanowi kluczową rolę dla sprawnego działania przedsiębiorstwa oraz kompletnego archiwum dokumentów, które umożliwia archwizowanie, przetwarzanie oraz pracę elektronicznych dokumentów w firmie dla kilku równoległych użytkowników. Proces biznesowy jest wiernie odzwierciedlony w oferowanym rozwiązaniu, dzięki czemu pracownicy nie dostosowują się do ograniczonych form. System oferuje komfort i bezpieczeństwo potwierdzone uznawanymi certyfikatami, a dodatkowe funkcje powodują, że dostęp do dokumentów jest bezpieczny i kontrolowany. Wyświetlanie dokumentów o wielu formatach od DOC do CAD umożliwia standardowa przeglądarka dostępna również poprzez WWW bez konieczności instalacji żadnych dodatków.
Przykładowe obiegi procesów biznesowych to:
- obieg faktur kosztowych (z automatycznym importem danych do systemu finansowo-księgowego oraz automatycznym przygotowaniem płatności oczekującej na akceptację w banku),
- obieg realizacji zamówień zewnętrznych (z formularzem na stronie www Firmy, oraz automatycznym księgowaniem wartości zamówienia w systemie finansowo-księgowym),
- obieg obsługi reklamacji
… oraz wiele innych.
Dodatkowo wybrany proces wzbogacony jest o moduł do wyboru: automatyczne inicjowanie procesu, obsługa zastępstw, raporty lub powiadomienia mailowe o przekroczonym czasie wykonania zadania.
A to wszystko w przystępnej cenie.
Zapraszamy do zamówienia prezentacji.