eCollector
eCollector – wspomaga zarządzanie i nadzór nad środkami trwałymi oraz pozostałymi elementami majątku Organizacji. Dzięki zastosowania nowoczesnych narzędzi programistycznych, pozwala w przejrzysty i wygodny sposób przedstawić informacje o aktualnym stanie majątku, jego lokalizacji oraz przypisanej do niego osobie. Moduł umożliwia także generowanie i drukowanie kodów kreskowych z podziałem na grupy majątku, co znacząco przyspiesza oraz wspomaga proces inwentaryzacji, nawet dużej liczby elementów majątku. Szerokie możliwości raportowania wspomagają kadrę zarządzającą w podejmowanych decyzjach.
Pozostałe korzyści z zakupu rozwiązania:
- oszczędność czasu przeznaczanego na inwentaryzację,
- szybki dostęp do informacji o wszystkich elementach majątku,
- nadzór nad ilością i wartością przypisanego majątku do każdego z pracowników Organizacji,
- bieżące informacje na temat kończących się terminów ubezpieczeń, certyfikatów i przeglądów technicznych urządzeń,
- poprawa komunikacji wewnątrz firmy dzięki zastosowaniu systemu obiegu dokumentów dla procesów przyjęcia, przekazania oraz utylizacji środka trwałego,
- możliwość generowania i składowania dokumentów potwierdzenia przyjęcia oraz utylizacji elementu majątku, dzięki zastosowaniu systemu elektronicznego archiwum (MovarchDMS),
- komfortowy dostęp do istotnych informacji 24 godziny na dobę z dowolnego miejsca na świecie,
- bezpieczeństwo zapisywanych danych, dzięki zastosowaniu logowania informacji o wykonywanych przez użytkowników czynnościach na elementach majątku.