MovarchCC
MovarchCC – autorskie rozwiązanie CC firmy Movity, to aplikacja zarządzająca pracą Konsultantów Call Center oraz realizowanymi przez nich połączeniami telefonicznymi w Organizacji. Moduł MovarchCC umożliwia między innymi przygotowanie i przeprowadzenie kampanii marketingowych. Na podstawie rozbudowanych reguł użytkownik może ściśle sprecyzować cechy, dla których przygotowana zostanie lista klientów objętych kampanią marketingową. System umożliwia utworzenie kolejek Call Center, a integracja z popularnymi programami typu softphone pozwala na wykonywanie połączeń z poziomu MovarchCRM oraz łatwe wprowadzanie informacji o przebiegu rozmowy i planowanie dodatkowych zadań. Dzięki rozbudowanemu kreatorowi wiadomości e-mail użytkownik ma możliwość łatwego przygotowania wiadomości e-mail oraz dodawania załączników wysyłanych wraz z wiadomością w ustalonym terminie.
Główne funkcjonalności Systemu Call Center:
- obsługa połączeń przychodzących do Organizacji
- obsługa połączeń wychodzących, w tym „click-to-call” oraz predictive dialing. Na podstawie zaawansowanych algorytmów statystycznych system wykonuje połączenia do respondentów w taki sposób aby skrócić do minimum oczekiwanie Konsultanta na kolejną rozmowę
- zintegrowane nagrywanie/monitorowanie wszystkich rozmów
- łatwe tworzenie rozgałęzionych struktur IVR (Interaktywnych Zapowiedzi Głosowych)
- kampanie marketingowe wychodzące, przychodzące, mieszane
- możliwość definiowania oddzwonienia w terminie późniejszym (Call Back)
- automatyczne wykrywanie poczty głosowej
- raporty, monitoring, podsłuch rozmów Konsultantów
- integracja systemu Call Center z MovarchCRM lub innym wybranym systemem klasy CRM.