MovarchCRM
CRM jest niezbędnym narzędziem wsparcia komunikacji oraz działań z Partnerami Biznesowymi w każdej Organizacji. Zarządzanie relacjami jest podstawą koncepcji zmierzającej do budowania długotrwałej i owocnej współpracy oraz lojalności Partnerów Biznesowych. Wybór odpowiedniego systemu zapewniającego pokrycie wszelkich potrzeb w zakresie zrządzania relacjami z Klientami jest kluczowy dla działania zespołów: handlowego, obsługi Klienta, serwisu, administracji oraz rozwoju Organizacji.
MovarchCRM spełnia wszelkie wymagania stawiane przed nowoczesnymi systemami CRM. Jest doskonałym narzędziem zapewniającym wygodną i efektywną pracę Organizacji, a dzięki dodatkowym funkcjonalnościom oferowanym przez produkty rodziny Movarch wyznacza nowe kierunki rozwoju produktów CRM.
Skalowalność produktów rodziny Movarch pozwala dostosować oferowane rozwiązania do dowolnych zastosowań i wielkości Organizacji. MovarchCRM dedykowany jest zarówno dla małych kilkuosobowych zespołów jak i do dużych grup operujących na dużym i rozproszonym obszarze.
MovarchCRM umożliwia:
- Zarządzanie użytkownikami, zarządzanie własnym kontem w systemie oraz przypisywanie Partnerów Biznesowych.
- Tworzenie grup sprzedażowych przypisanych do Managera, który widzi wszystkie działania podległych mu użytkowników.
- Dodawanie i prowadzenie historii kontaktów z Partnerami:
- dodawanie Partnerów,
- dodawanie kontaktów dla danych Partnerów,
- tworzenie historii kontaktów,
- tworzenie szans sprzedażowych,
- dodawanie zadań przypisanych do Partnera i/lub do szansy sprzedażowej oraz prezentację ich w przyjaznym kalendarzu,
- przygotowanie oferty na podstawie przyjętego szablonu,
- składowanie dokumentów powiązanych z Partnerem jak umowy, faktury, protokoły i inne dokumenty w postaci elektronicznej.
- Rozbudowane możliwości wyszukiwania informacji w systemie.
- Budowanie raportów sprawozdawczych i analitycznych na podstawie informacji wprowadzonych do systemu.
Rodzina Movarch – narzędzia wspomagające :
MovarchBPM – zarządzanie procesami biznesowymi w powiązaniu z CRM wspomaga i ujednolica poprzez budowanie scenariuszy działania wspomagających sprzedaż
MovarchDMS – umożliwia powiązanie elektronicznych obrazów dokumentów związanych z klientem przechowywanych w systemie DMS. Takie podejście umożliwia łatwe przeglądanie wszelkich dokumentów historycznych powstałych w kontaktach z klientem
MovarchCC – aplikacja zarządzająca pracą Agentów Call Center oraz realizowanymi przez nich połączeniami telefonicznymi oraz połączeniami przychodzącymi i wychodzącymi.