MovarchCRM

CRM jest niezbędnym narzędziem wsparcia komunikacji oraz działań z Partnerami Biznesowymi w każdej Organizacji. Zarządzanie relacjami jest podstawą koncepcji zmierzającej do budowania długotrwałej i owocnej współpracy oraz lojalności Partnerów Biznesowych. Wybór odpowiedniego systemu zapewniającego pokrycie wszelkich potrzeb w zakresie zrządzania relacjami z Klientami jest kluczowy dla działania zespołów: handlowego, obsługi Klienta, serwisu, administracji oraz rozwoju Organizacji.

MovarchCRM spełnia wszelkie wymagania stawiane przed nowoczesnymi systemami CRM. Jest doskonałym narzędziem zapewniającym wygodną i efektywną pracę Organizacji, a dzięki dodatkowym funkcjonalnościom oferowanym przez produkty rodziny Movarch wyznacza nowe kierunki rozwoju produktów CRM.

Skalowalność produktów rodziny Movarch pozwala dostosować oferowane rozwiązania do dowolnych zastosowań i wielkości Organizacji. MovarchCRM dedykowany jest zarówno dla małych kilkuosobowych zespołów jak i do dużych grup operujących na dużym i rozproszonym obszarze.

MovarchCRM umożliwia:

  • Zarządzanie użytkownikami, zarządzanie własnym kontem w systemie oraz przypisywanie Partnerów Biznesowych.
  • Tworzenie grup sprzedażowych przypisanych do Managera, który widzi wszystkie działania podległych mu użytkowników.
  • Dodawanie i prowadzenie historii kontaktów z Partnerami:
    • dodawanie Partnerów,
    • dodawanie kontaktów dla danych Partnerów,
    • tworzenie historii kontaktów,
    • tworzenie szans sprzedażowych,
    • dodawanie zadań przypisanych do Partnera i/lub do szansy sprzedażowej oraz prezentację ich w przyjaznym kalendarzu,
    • przygotowanie oferty na podstawie przyjętego szablonu,
    • składowanie dokumentów powiązanych z Partnerem jak umowy, faktury, protokoły i inne dokumenty w postaci elektronicznej.
  • Rozbudowane możliwości wyszukiwania informacji w systemie.
  • Budowanie raportów sprawozdawczych i analitycznych na podstawie informacji wprowadzonych do systemu.

Rodzina Movarch – narzędzia wspomagające :

MovarchBPM – zarządzanie procesami biznesowymi w powiązaniu z CRM wspomaga i ujednolica poprzez budowanie scenariuszy działania wspomagających sprzedaż

MovarchDMS – umożliwia powiązanie elektronicznych obrazów dokumentów związanych z klientem przechowywanych w systemie DMS. Takie podejście umożliwia łatwe przeglądanie wszelkich dokumentów historycznych powstałych w kontaktach z klientem

MovarchCC – aplikacja zarządzająca pracą Agentów Call Center oraz realizowanymi przez nich połączeniami telefonicznymi oraz połączeniami przychodzącymi i wychodzącymi.