Realizacja projektu B2B

Gdańska Fabryka Okien od 2002 roku oferuje najwyższej jakości produkty stolarki okiennej na rynku polskim i europejskim. Dzięki fachowemu i zaangażowanemu  zespołowi pracowników firma zdobyła mocną pozycję w branży. Odważne decyzje inwestycyjne i marketingowe pozwoliły wyposażyć zakład  w najnowocześniejsze linie produkcyjne, sieć punktów sprzedaży i szeroką gamę produktów o wysokiej jakości i dostępności.

 

I etapem prac dla Gdańskiej Fabryki Okien było stworzenie:

 

  • analizy stanu obecnego:

W ramach usługi przeprowadzone zostały prace analityczne, które umożliwiły szczegółową diagnozę i identyfikację istniejących procesów biznesowych zachodzących w firmie oraz w relacji z Partnerami biznesowymi. Produktem była ocena możliwości oraz celów wdrożenia platformy B2B dla przedsiębiorstwa oraz wskazania kierunków wdrożenia.

 

  • kompleksowego rozwiązania:

Wcześniej wykonana analiza wskazała dokładnie wszystkie potrzeby GFO oraz zdiagnozowała wszystkie miejsca problemowe w obecnym systemie. Produktem zakupionej usługi doradczej była dokumentacja przedwdrożeniowa, pozwalająca w sposób najbardziej efektywny dla przedsiębiorstwa zaprojektować, przygotować i przeprowadzić proces wdrożenia nowej platformy B2B. Projekt Techniczny przedstawił szczegółowy plan finansowo-terminowy dojścia przedsiębiorstwa do rozpoczęcia pracy z nową platformą, w tym z nową organizacją pracy po wdrożeniu zmian.

 

Zaplanowany do wdrożenia w GFO system B2B będzie dotyczył głównych procesów biznesowych realizowanych przez GFO wspólnie z Partnerami. Jego celem będzie automatyzacja wymiany informacji handlowych, w tym w szczególności przepływu danych, dokumentów i zamówień oraz innych zachodzących obecnie procesów biznesowych pomiędzy GFO a jego Partnerami. W efekcie powstanie rozwiązanie, które doprowadzi do maksymalnego uproszczenia i skrócenia czasu realizacji zamówień oraz eliminacji ryzyka związanego z wystąpieniem błędu ludzkiego.